IV Terapilerimiz

1. Ozon Terapi

*Sistemik (Major veya SF)

*Lokal (Eklem içi hasta durumuna göre PRP veya kök hücre ile birleştirerek)

*Torbalama

*Multipass

*Vajinal

*Rektal

*Nazal ozol inhalasyonu

2. Destek Tedavi ile

1. Bağışıklık desteği

Yaygın Endikasyonlar;

*Vitamin ve mineral desteği sağlayarak vücuda enerji verir,

*Kronik yorgunluk,genel isteksizlik hali ve kordinasyon kusurlarının onarımında etkin rol oynar,

*Akut ve kronik stresin vücutta yarattığı olumsuz etkileri giderir,

*Migren ağrıları ve vücut ağrılarının giderilmesini destekler,

*Anksiyete depresyon gibi ruhsal hastalıkların oluşturduğu dejenerasyonu giderir,

*Alkolizm ve bağımlılık tedavisinde NAD+ ile birlikte etkin rol oynar.

2. NAD+

*Hücre içinde mitokondriyal Anti-Aging (Yaşlanma Karşıt) olarak rol alır,

*Hücrelerde oksitenme-indirgenme olaylarında önemli rol oynar,

*ATP- Ribozil parçalarının proteinlere nakline substrat olarak katılır,

*Nörolojik hastalıkların tedavisinde etkilidir,

*Hidrojen ve elektron donörü veya akseptörü görevini üstlenir,

*Hücre yenilenmesinde etkin rol alır,

*Enerji artışını çok büyük ölçüde destekler,

*Bilişsel fonksiyonların onarımı ve gelişiminde oldukça etkilidir,

*Odaklanma problemlerinde, mental düşüklük, depresyon başlangıcı, bağımlılık tedavilerinde önemli bir destek sağlar,

*Aynı zamanda Koenzim Q1 olarak görev alır ve Q10 dan 10 kat daha etkilidir.

3. Hair ve nail cocktail

*Saç ve tırnakları güçlendirir,

*Yağ asitlerinin sentezinde önemlidir, propionat oksidasyonunda etkin rol oynar,

*Saç dökülmesini engelleyerek uzamasını destekler,

*Saç ve tırnak kalitesini artırır,

*Sedef ve egzama tedavilerinde etkin rol oynar,

*Saç ekim tedavilerinde uygulama sonrası saç köklerini besler ve ekim sonrasındaki şok dökülmelerin önüne geçer.

4. Fat burnig slim boost

Yaygın Endikasyonlar;

*Kilo kaybını destekler metabolizmayı hızlandırarak yağ yakımını artırır,

*İştahı dengeler,

*L carnitine uzun ve orta zincirli yağ asitlerini parçalayarak mitokondrinin içerisine girmesini sağlar, böylelikle yağ yakımı desteklenir,

*Kan şekeri ve kolestrol seviyelerini düzenlemeye yardımcı olur,

*Organların temizlenmesinde etkin rol oynar.

5. B complex vitamin

Yaygın Endikasyonlar;

*Vücutta enzimatik reaksiyonların ve metabolik süreçlerin bir çoğunda koenzimdir,

*B Kompleks vitaminlerinin etkisi ile vücutta kemik gelişimi, kan oluşumu sağlanır,

*Güçsüzlük, kan krampları ve uyku bozukluğu tedavilerinde aktif rol oynar,

*Beyin ve sinir hücrelerinin sağlığını korur,

*Yorgunluk ve bitkinliğin azalmasına katkıda bulunur,

6. Yüksek doz c vitamini

Yaygın Endikasyonlar;

*Damar yolundan yüksek dozda uygulanan vitamin C, tümör dokusunda birikerek oksidan özellik gösterir va tümör hücrelerinin ölümüne neden olur. Bu etkinin oluşabilmesi için kanda vitamin C seviyesinin belirli bir düzeye çıkması gerekmektedir,

*Yüksek doz vitamin C kamoterapi ve radyoterapiyle birlikte uygulandığında, hem yan etkileri azaltmakta, hem de etkinliği belirgin şekilde artırmaktadır,

*Yara iyileşmesi ve kolajen yapımına yardımcı olur,

*Bağışıklık sistemini güçlendirir,

*Kronik yorgunluğun giderilmesine katkı sağlar.

7. Biotin

Yaygın Endikasyonlar;

*Kan hücreleri ve sinir dokusunun bakımını sağlar,

*HDL kolesterolü artırarak kalp hastalıklarına karşı koyucu etki gösterir,

*Saç cilt ve tırnak oluşumu için temel protein olan keratin üretiminde görev alır,

*Biotin eksikliği saç dökülmesi ve kas ağrısıyla kendinin gösterir.

8. Zinc

Yaygın Endikasyonlar;

*Kanserle mücadelede destekleyici rol oynar,

*Enerji matebolizmasında önemli rol oynar,

*Bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi, saç tırnak ve cilt sağlığının korunmasına destek olur,

*Kemik mineral yoğunluğunun artışı ve antioksidan kapasiteyi artırmada önemli rol oynar,

*Vücutta 300 farkli enzimin çalışmasında aktif rol oynar,

9. Selenium

Yaygın Endikasyonlar;

*DNA fonksiyonlarının ve tiroid bezinin sağlıklı işlemesi için gerekli olan önemli bir mineraldir ,

*Selenyum eksikliği bağışıklık sistemini zayıflatarak kanser gibi kronik hastalıkların gelişimine yol açabilir,

*Yaşlarıma sürecinde, serbest radikal hasarında ve tiroid hastalarında kullanılır,

*Oksidatif stresle mücadele eder.

10. Alfa lipoik asit

*Güçlü bir antioksidandır,

*C vitamin, E vitamini ve Glutatyon gibi diğer antioksidanları geri dönüştürebilir,

*Antiflamatuar özelliklere sahiptir ve TNF ile uyarılan hücrelerde in vitro NF-KB aktivitesini doza bağımlı bir şekilde azalttığı gösterilmiştir.

*Hızlı etki başlangıcına sahiptir ve nöropatik ağrıya ek olarak parestezi, uyuşukluk duyu kusurları va kas gücünü iyileştirir,

*Pratikte ALA, erken nöropatik defisitleri ve semptomları olan tıbbi iyileşmenin daha olası olduğu hastalarda seçilebilir.

11. Glutatyon

Yaygın Endikasyonlar;

*Glutatyon, serbest radikal nötralizasyonu, detoksifikasyon, sisteinin taşınması ve depolanması, hücresel radoks, askorbik asit ve E vitamini rejenerasyonu ve koenzim olarak görev yapması gibi birçok biyolojik süreçte yer alır,

*Glutatyon ayrıca demir seviyelerinin algılanması ve düzenlenmesi, demir kaçağı ve demir kofaktörlerinin sentezi dahil olmak üzere demir metabolizmasında yer alır, Kan-beyin bariyerinin bütünlüğünü korumaya yardıma olduğu düşünülüyor,

*Glutatyon, T-lenfosit proliferasyonu, polimorfonükleer nötrofillerin fagositik aktivitesi, dendritik hücre fonksiyonu ve antijen sunan hücreler tarafından antijen sunumu dahil olmak üzere hem doğal hem de adaptif bağışıklık sistemlerinin işlevlerini desteklemek için önemlidir. Toplum temelli yaşlı hastalar üzerinde yapılan bir araştırma, artan glutatyon düzeylerinin daha yüksek düzeyde kişisel sağlık, daha az hastalık ve düşük kolesterol, vücut kitle indeksi ve kan basıncı ile ilişkili olduğunu buldu,

*Koroner arter hastalığı [KAH) olan hastalarda yapılan küçük (N-21) bir tıbbi çalışmada, Glutatyon terapisinin neden olduğu oksidatif strese karşı oral N asetilsisteinden daha fazla koruma sağlamıştır.

12. Methyl plus

Yaygın Endikasyonlar;

*Folik asit ve B12 vitaminlerinin eksikliğinin önlenmesinde, komplikasyonlarının tedavisinde, düzeylerin yükseltilmesinde ve profilaksisinde kullanılır,

*Folk asit B12 eksikliğine bağlı parisiyöz aneminin hematolojik belirtilerini düzeltirken, nörolojik komplikasyonlarını gizleyebilir, bu sebeple yüksek doz metilkobalamin ile kombine edilerek geliştirilmiştir,

*Yeterli folik asit almının gebelikten önce başlanırsa ve gebelik boyunca devam ederse konjenital nöral tüp defekti riskini önemli ölçüde azaltabileceği keşfedirmiştir. Folik asit desteğinin gebe kalmadan önce folik asit takviyesi almaya başlayan kadınlarda daha düşük erken doğum ve düşük doğum ağırlıklı bebeklerin doğum riski ile ilişkili olduğu gösterilmiştir.

13. Methylcobalamin

Yaygın Endikasyonlar;

*Biyotransformasyona uğramadan kan beyin bariyerini geçebilen aktif bir B12 vitamini formudur,

*B12 vitamininin emilimindeki yetersizlik ve eksikliğinde ortaya çıkan kansızlık durumlarının tedavisinde,

*B12 düzeylerinin yükseltilmesinde ve profilaksisinde kullanılır,

*B12 vitamini hematopoez, nöral metabolizma DNA ve RNA üretimi ve karbonhidrat yağ ve protein metabolizması için gereklidir,

*Metabolik döngüdeki demir fonksiyonların iyileştirir ve folik asit sentezine yardımcı olur,

*B12 vitamini, büyüme, hücre çoğalması, nükleoprotein ve miyelin sentezi için gereklidir. Hızlı bölünme ile karakterize edilen hücreler (epitel hücreleri, kemik iliği myeloid hücreler) için gereklidir,

*B12 vitamini büyüme faktörünü düzenler. Makrofajların ve pıhtılaşma sisteminin normal işlevinin korunmasına tardımcı olabilir,

*B12 vitamini karaciğere, kemik iliğine ve diğer dokulara dağılır. Plasentadan geçer ve süte dağılır,

*Büyük oranda idrarla atılır.

14. Collagen boosters

Yaygın Endikasyonlar;

*İçeriğindeki aminoasitler, vitamin ve mineraler ile vücutta kolajen üretiminin desteklenmesi, clit problemlerinin azaltması va vücudun genel dayanıklık, kuvvet ve veriminin artması amaçlanmıştır,

*Glisin, DNA fosfolipider ve kolajen üretiminde yer alan bir amino asittir. Aynı zamanda hücre hasarını ve çeşitli yaşlanma belirtilerini önleyen bir antioksidan olan glutatyon üretiminde kullanılır,

*Prolin, gen ekspresyonunun düzenlenmesinde, transkripsiyon faktörlerinde, hücresel redoks reaksiyonlarında, ornitin, arginin, poliaminler, glutamat ve kolajen sentezinde önemli bir rol oynar,

*L-Lizin vücutta kalsiyumun emilmesine yardımcı olur.Kolajen üretimi ve vücuttaki kas sağlığına katkıda bulunur,

*Cilt fibrostrabları, kolajen sentezi, dermiste kolajen ve elastin dengesinin düzenlenmesi için C vitaminine bağımlıdır. Yapılan in vitro ve in vivo çalışmalarda C vitamini takviyesinin kolajen sentezinde iyileşme gösterdiği kaydedilmiştir,

*Selenyum bağışlık sisteminin korunmasında, DNA sentezinde, yaşlanma sürecinde rol oynar. Aynca oksidatif stresle mücadele eder,

*Çinko, enerji ve immun sistemde aktif rol oynar. Bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi, saç, tırnak ve cilt sağlığının korunmasına destek sağlar. Vücutta çok çeşitli enzimlerin yapasına katılır,

*Bakırın bağ dokusundaki rolü, lizil oksidaz enzimi ile bağlantılıdır. Biyokimyasal açıdan bakır, enzim için bir kofaktör ve bağ dokulardaki aktivitesinin bir belirleyicisidir. Lizil oksidaz belirli lizin ve hidroksilizin kalıntılarının translasyon sonrası oksidasyonunu katalize eder. Bu şekilde oluşan peptidil aldehitler, kolajen ve elastinde çapraz bağların oluşumu için aktif merkezler haline gelir.

3. Kök Hücre Uygulamaları

Sosyal Medyada Paylaş:

Bunlar da İlginizi Çekebilir

sibo-nedir
Sıbo Nedir?

Bağırsak dengesinin bozulmasına bağlı olarak ince bağırsakta fırsatçı ve zararlı bakt…

hangi-magnezyum-neye-iyi-gelir
Hangi Magnezyum Neye İyi Gelir?

Magnezyumla ilgili o kadar çok soru geliyor ve o kadar çok kafa karışıklığı var ki ha…

gokkusagi-tipi-beslenme-nedir
Gökkuşağı Tipi Beslenme Nedir?

Bana gelen en büyük sorulardan bir tanesi de gökkuşağı beslenme. Nedir bu? Gökkuşağı …

Ne Aramıştınız?